تاریخ امروز۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Conversation 1

وارنر هوفر و پاسخ به این پرسش ؛ یک دانشجو چطور می تواند نظریه پرداز شود؟

وارنر هوفر و پاسخ به این پرسش ؛ یک دانشجو چطور می تواند نظریه پرداز شود؟

وارنر هوفر در گفتگو با بنیاد بین المللی تئوری ها و دکترین ها

وارنر هوفر، استاد شیمی فیزیک دانشگاه لیورپول و رییس موسسه انرژی های تجدید پذیر استفنسون است. عضو هیئت تحریریه ژورنال فیزیک ماده چگال (بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸) بوده است. عضو همکار انستیتو تحقیقات پیشرفته کانادا می‌‌باشد. در دانشگاههای مختلف کشورهای اسپانیا، سوئد و چین به عنوان پروفسور کار کرده است. نویسنده کتاب “مولکولهای ارگانیک تنها در سطوح کریستالی” می باشد.

ما در بنیاد بین المللی تئوری ها و دکترین ها تلاش کردیم تا طی یک گفت و شنود پاسخ پرسش هایی که ممکن است به ذهن کنجکاو و مستعد یک دانجشو و یا یک عاشق نظریه پردازی خطور کند را از برخی از نظریه پردازان و تئوریسین ها بشنویم و در اختیار شما بگذاریم.

Warner Hoffer

این شما و این پاسخ آقای وارنر هوفر به پرسش ما؛

سوال:

به نظر شما یک دانشجو چطور می تواند نظریه پرداز شود؟

پاسخ:

شاید سوال شما و تفکر شما بسیار کلی باشد. یک نفر برای خلق یک نظریه جدید، لازم است راهی برای بیان مفاهیمی شناخته شده در یک موضوع مشخص را به شیوه­ای جدید بیابد. و خوش­شانس باشد که اصلاً در حقیقت چنین راهی وجود داشته باشد!

هیچ یک از اینها واقعاً قابل آموزش نیستند، اما پیش زمینۀ استعداد، جذب شدن و قادر بودن به اینکه زیبایی موجود در یک فکر، یک معادله، یک قطعه موسیقی، یک نقاشی یا تصویر را تحسین و تقدیر کنیم، احتمالاً همان چیزی است که تمام نظریات خوب را پیوند می‌دهد.

پس توصیه من به شما این است که به اطراف نگاه کنید و پی ببرید، جایی که احساس می کنید زیبایی در چیزی بسیار است، سپس آن را مطالعه کنید، تا تا چرایی آن زیبایی را دریابید! وقتی یکبار این کار را انجام دادید، مطمئنم راهی خواهید یافت تا یک نظریه پرداز موفق، برجسته و الهام بخش شوید.

با آرزوی بهترین ها، وارنر هوفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *