تاریخ امروز۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

منشأ فرازمینی ؛ از اجساد متعلق به «موجودات بیگانه» تا یوفوها

منشأ فرازمینی ؛ از اجساد متعلق به «موجودات بیگانه» تا یوفوها

منشأ فرازمینی ؛ از اجساد متعلق به «موجودات بیگانه» تا یوفوها ؛ روز سه‌شنبه ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) دو جسد که ادعا می‌شد متعلق به «موجودات بیگانه» هستند، در یک نشست علنی در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شدند.

در جلسه استماع کنگره که با حضور قانونگذاران و سیاستمداران مکزیکی برگزار شد، دو جسد که ادعا می‌شد از گونه‌های بیگانه «غیرانسانی» هستند و هزار سال قدمت دارند در جعبه‌های مخصوص مقابل دیدگان نمایندگان و دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفتند.

این رویداد در کنگره مکزیک تحت هدایت جیمی مائوسان، روزنامه‌نگار و یوفولوژیست مکزیکی که دهه‌هاست در مورد موجودات فرازمینی‌ تحقیق می‌کند، برگزار شد.

منشأ فرازمینی ؛ محلِ کشفِ اجساد بیگانه

وی با بیان این که این دو جسد در نزدیکی شهر کوسکو در جنوب شرق پرو پیدا شده‌اند، گفت: «این نمونه‌ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند… اینها موجوداتی نیستند که از لاشه یک بشقاب پرنده پیدا شده باشند. آنها در معادن دیاتم (جلبک) پیدا شده‌اند و فسیل شده‌اند.»

آقای مائوسان گفت که این نمونه‌ها اخیراً در دانشگاه مستقل ملی مکزیک مورد مطالعه قرار گرفتند. به گفته او، محققان در آنجا شواهد دی‌ان‌ای را با استفاده از تاریخ‌گذاری رادیوکربن تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که بیش از ۳۰ درصد نمونه‌های دی‌ان‌ای «ناشناخته» است.

منشأ فرازمینی

منشأ فرازمینی ؛ اظهارِ نظرِ آمریکائی ها

مقامات اطلاعاتی و نظامی ایالات متحده بیش از هر چیز از این موضوع نگران هستند که این پدیده‌های مرموز به گونه‌ای با چین و روسیه در ارتباط باشند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که تایید کند پدیده‌های هوایی غیرقابل توجیهی که در سال‌های اخیر بارها توسط خلبانان ارتش ایالات متحده مشاهده شده، مربوط به موجودات فرازمینی است. این نتیجه تحقیقات مقامات اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا دربارۀ این پدیده‌های مرموز بود؛ با این وجود این مقامات هنوز نمی‌توانند دلیل وجود این اشیاء پرندۀ اسرار آمیز در هوا را توضیح دهند.

منشأ فرازمینی ؛ کاگروهی برای بررسی پرنده­ های ناشناس

پنتاگون حدود یک سال پیش از این در اوت ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرده بود که در حال ایجاد کارگروه جدید تحت مدیریت نیروی دریایی ایالات متحده برای تحقیق درباره اشیای پرنده ناشناس یا بطور اختصار «یوفوها» است.

رزونامه نیویورک تایمز ایالات متحده که چکیدۀ نتایج این تحقیقات را به نقل از منابع آگاه منتشر کرده، به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌نویسد آنچه روشن و قابل تایید است اینکه این اشیاء پرندۀ غیرمعمول، بخشی از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و مخفی پنتاگون نیستند.

با این وجود، حتی با بررسی اسناد مربوط به بیش از ۲۰ شیء پرنده ناشناس که طی دو دهه گذشته گزارش شده، هنوز نمی‌توان توضیحی برای وجود آنها و حرکات اسرارآمیزشان از جمله سرعت غیرمعمول، تغییر مسیرهای ناگهانی و توانایی عجیبشان در ناپدید شدن‌ داشت.

این مقامات که به شرط ناشناس ماندن با نیویورک تایمز صحبت کرده‌اند، می‌گویند که اگرچه به دلیل نبود مدارک روشن نمی‌توان تایید کرد که یک فناوری فرازمینی‌ در پشت این پدیده‌ها است، اما نمی‌توان آن را نیز به‌طور کامل رد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *