تاریخ امروز۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Jacques louis david

معرفی کتاب ماجراهای جاودان در فلسفه

ماجراهای جاودان در فلسفه در باب پرسش هایی مانند این است که؛ ما که هستیم و از کجا آمده ایم؟ خالق ما کیست و علت آفرینش ما چیست؟ پرسش هایی که همواره روح ما را در تب و تاب داشته است.

این کتاب کسانی را که ذهنی روشن و قلبی مشتاق دارند به تماشای بزرگترین و جذاب ترین درام روحی جهان می خواند و زندگی دراماتیک و شور انگیز بزرگترین اندیشمندان را از مقابل نظرشان می گذارند.

حقیقت این است که بیشتر فیلسوفان سعی کرده اند ظلمتکده خاکی را روشنی بخشند و ما را به سوی کمال انسانی یعنی بسوی عشق به حکمت و حکمت عشق رهنمون گردند.

این کتاب که در ۳۰ فصل تهیه شده می تواند یکی از خواندنی ترین کتبی باشد که به زندگی و فلسفه ی فیلسوفان اعصار مختلف پرداخته است.

everlasting story in philosophy

دیباچه

در ماجراهای جاودان فلسفه ما از امپدو کلس از افراد پیشقدمی که دربارۀ نظریۀ اتمی، ترکیب شیمیایی اجسام که مایۀ پیدایش جهان است  تا محاکمه و مرگ سقراط و از جهاد افلاطون در راه عدالت تا اورلیوس و اپیکتتوس دو مظهر شهامت فلسفۀ رواقی داستان هایی دراماتیک خواهیم خواند. این کتاب را که انتشارات ققنوس به چاپ رسانده است ترجمه ای است از آقای احمد شهسا بر متن اصلی کتاب که نویسندگان آن جفری و دانالی توماس هستند. شما می توانید خلاصه ی تهیه شده توسط بنیاد بین المللی تئوری ها و دکترین ها از این کتاب را در ادامه دانلود و مطالعه فرمائید.

اطلاعات بیشتر و خلاصه ی کتاب را از اینجا مشاهده فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *