تاریخ امروز۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ماجراهای جاودان در فلسفه اثر جفری و دانالی توماس

ماجراهای جاودان در فلسفه در باب پرسش هایی مانند این است که؛ ما که هستیم و از کجا آمده ایم؟ خالق ما کیست و علت آفرینش ما چیست؟ پرسش هایی که همواره روح ما را در تب و تاب داشته است.

این کتاب کسانی را که ذهنی روشن و قلبی مشتاق دارند به تماشای بزرگترین و جذاب ترین درام روحی جهان می خواند و زندگی دراماتیک و شور انگیز بزرگترین اندیشمندان را از مقابل نظرشان می گذارند.

حقیقت این است که بیشتر فیلسوفان سعی کرده اند ظلمتکده خاکی را روشنی بخشند و ما را به سوی کمال انسانی یعنی بسوی عشق به حکمت و حکمت عشق رهنمون گردند.

این کتاب که در ۳۰ فصل تهیه شده می تواند یکی از خواندنی ترین کتبی باشد که به زندگی و فلسفه ی فیلسوفان اعصار مختلف پرداخته است.

بخش هایی از مقدمه کتاب؛

در ماجراهای جاودان فلسفه ما از امپدو کلس از افراد پیشقدمی که دربارۀ نظریۀ اتمی، ترکیب شیمیایی اجسام که مایۀ پیدایش جهان است  تا محاکمه و مرگ سقراط و از جهاد افلاطون در راه عدالت تا اورلیوس و اپیکتتوس دو مظهر شهامت فلسفۀ رواقی داستان هایی دراماتیک خواهیم خواند. این کتاب را که انتشارات ققنوس به چاپ رسانده است ترجمه ای است از آقای احمد شهسا بر متن اصلی کتاب که نویسندگان آن جفری و دانالی توماس هستند. شما می توانید خلاصه ی تهیه شده توسط بنیاد بین المللی تئوری ها و دکترین ها از این کتاب را در ادامه دانلود و مطالعه فرمائید.

Jacques louis david

مشخصات کلی کتاب

عنوان: ماجراهای جاودان در فلسفه

نویسنده: جفری توماس- دانالی توماس

ترجمه: احمد شهسا

ناشر: ققنوس

شما می توانید خلاصه ی تهیه شده توسط وب سایت ما از این کتاب را ادامه مطالعه فرمائید.

دانلود خلاصه کتاب ماچراهای جاودان در فلسفه