تاریخ امروز۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Conversation 9

دیوید لوی و پاسخ به این پرسش؛ چطور می توانیم نظریه پرداز شویم؟

دیوید لوی و پاسخ به این پرسش؛ چطور می توانیم نظریه پرداز شویم؟

دیوید لوی و پاسخ به این پرسش؛ چطور می توانیم نظریه پرداز شویم؟ پاسخ دیوید لوی به سوال : چطور می توانیم نظریه پرداز شویم؟

شما در بهترین زمان برایم ایمیل زده اید، چون حالا می توانم جواب ایمیلتان را بدهم. من به تازگی کتاب جدیدی را تمام کرده ام که می تواند بهترین راهنمایی در مورد فرایند نظریه پردازی را (در قالب مطالبی که در مورد توسعۀ نظریۀ تکامل در قرن بیستم آمده است) برایتان ارائه دهد.

عنوان کتاب، انقلاب دوم داروین است و از اکتبر امسال، در تمام کتابفروشی های سراسر دنیا موجود خواهد بود.

بهترین راهی که یک دانشجو بتواند نظریه پرداز شود این است که این کتاب و کتابهای در امتدادش را که سال بعد ارائه خواهد شد یعنی”نبرد کتابها و برخاستن علیه هنجارها” را بخواند.

با این حال کتاب نظریۀ گم شدۀ داروین که نوشته ام، با ویرایش جدید و نمایه، به صورت جهانی در دسترس است.

لطفاً مرا در جریان پیشرفت جستجوهای خود قرار دهید. (این کار که در پیش گرفته اید) در ابتدا سخت خواهد بود ولی آسانتر می شود و حتی با آزمون جالب تر می شود!

دیوید لوی

معرفی دیوید لوی

دیوید لوی روانشناس بالینی و عضو سابق دانشکده های پزشکی دانشگاههای پرینستون و یو سی ال ای و در حال حاضر رئیس موسسه پیش بینی آینده در شمال کالیفرنیا است که دو دهه گذشته را صرف تحقیق در پدیده پیش آگاهی و به طور کلی هنر پیش بینی کرده است.

دیوید لوی معتقد است برای آنهایی درگیر معمای پدیده آگاهی هستند، نظریه ذهنی هولوگرافیک آقایان پریبرام و بوهم ظاهراً امیدوار کننده ترین راه حل ممکن را برای مسئله مورد نظر پیش رو می نهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *